InheritanceTables

Lasă un comentariu

5 Ianuarie 2014 de liviustoica55


static void InheritanceTables(Args _args)

{

#AOT

 

TreeNode node = TreeNode::findNode(#TablesPath);

TreeNodeIterator nodeIterator = node.AOTiterator();

TreeNode tableNode = nodeIterator.next();

 

str supportInheritance;

 

while (tableNode)

{

supportInheritance = tableNode.AOTgetProperty(„SupportInheritance”);

 

if (supportInheritance == „Yes”)

{

info(tableNode.AOTgetProperty(„Name”));

}

tableNode = nodeIterator.next();

}

}

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: